automn

اخبار مشاغل خانگي ايران

automnRight
social
#

اخبار مشاغل خانگي ايران

ده فروشگاه برتر کولر گازی 24000 اجنرال در بانه

چهارشنبه هشتم 8 1398

در این پست قصد داریم ده فروشنده برتر کولر های گازی اجنرال در سطح اینترنت و شهر بانه و کل کشور با قدرت 24000 را به شما معرفی کنیم و شما بتوانید در تصمیم گیری خود و مقایسه قیمت انها بهترین خرید را برای خود به ارمغان بیاورید

1- رتبه یک فروشگاه اینترنتی بانه انتخاب می باشد به ادرس اینترنتی زیر :




خرید کولر گازی 24000 اجنرال ogeneral در بانه - بانه انتخاب


https://banehentekhab.com › کولر-گازی › جدید-ترین-کولر-گازی-2018-ا...

کولر گازی 24000 اجنرال با برد دی سی اینورتر با ضمانت کالا و تحویل در سراسر ایران پخش مستقیم کولر گازی از شهر بانه توسط بانه انتخاب ضمانت اصالت کالا.

ادامه مطلب را مشاهده کنید ...

(0) نظر

هیچ وقت گرسنه نمانید ؟ نکات سلامتی

پنج شنبه دوم 8 1398

                هیچ وقت گرسنه نمانید: 3 وعده غذایی به اضافه 3 تا میان وعده را حتما داشته باشید؛ با زیاد کردن وعده‌های غذایی با حجم کنترل‌ شده، فرصت گرسنگی شدید برای بدن ایجاد نمی ‌شود.

12-          بهتر است که میوه و سبزیجات را در وعده ‌های مختلف غذایی زیاد تر کنید چون این گروه کالری کمتری دارند. مثلا با صبحانه مقداری خیار و گوجه ‌فرنگی و میوه فصل مصرف کنید. میوه‌ها را بهتر است به صورت کامل بخورید نه آب میوه، چون میوه کامل حجم بیشتری دارد و احساس سیری بیشتری نسبت به آبش به وجود می ‌آورد.

13-          خوراکی های وسوسه انگیز را در دسترس خود قرار ندهید. خوراکی های مورد علاقه تان مثل شیرینی ها و تنقلات را در خانه نگه ندارید، چون با این کار نمی توانید در برابر خوردن آنها مقاومت کنید و در نهایت هم از آنها خواهید خورد.

14-          دهان خود را بلافاصله تمیز کنید. پس از خوردن خوراکی مورد علاقه تان، با نوشیدن آب یا زدن مسواک، طعم آن را در دهانتان از بین ببرید، زیرا اگر این طعم مطبوع، برای مدتی طولانی در دهان شما باقی بماند، ممکن است شما را تحریک کند تا مقدار بیشتری از آن را بخورید.

15-          سعی کنید ذهنتان را از خوراکی مورد علاقه تان منحرف کنید. مثلا با خواندن یک کتاب داستان، یا تماشای یک فیلم و یا حتی خوردن غذاهای دیگر.

(0) نظر
X