automn

اخبار مشاغل خانگي ايران

automnRight
social
#

اخبار مشاغل خانگي ايران

امکانات تلویزیون سونی 65A8G (بخش دوم)

دوشنبه بیست و یکم 7 1399

تکنولوژی OLED


کیفیت تصویر تلویزیون یکی از مواردی است که همیشه مورد توجه سونی بوده است و در ساخت تلویزیون های خود اهمیت ویژه ای برای آن قائل بوده است. تلویزیون اولد 65A8G سونی قادر است تا تصاویری با روشنایی فوق العاده بالایی را نمایش دهد. فناوری پیکسل‌ ها با قابلیت نوردهی مستقل بدون آنکه نوری به اطراف نفوذ کند؛ باعث ایجاد رنگ مشکی مطلق می‌شود.


پیکسل های صفحه نمایش تلویزیون به صورت جدا از هم کنترل می شوند، بنابراین کنتراست را به مقدار استاندارد ارائه می دهند و تصاویری روشن و چشمگیر را ایجاد می نمایند. به بیان دیگر باید گفت که تکنولوژی OLED از لحاظ روشنایی بسیار قدرتمند بوده و تلویزیون های مجهز به این تکنولوژی تجربه جدیدی از مشاهدات را برای شما به ارمغان می آورند.

(0) نظر

امکانات تلویزیون سونی 65A8G (بخش اول)

دوشنبه بیست و یکم 7 1399

سونی در سال 2019 از تلویزیون های مدرن و شیک خود رونمایی کرد که یکی از آنها تلویزیون  65A8Gمی باشد. کاربران زیادی در سراسر دنیا از این تلویزیون خوش سبک استقبال کردند، چرا که این تلویزیون در عین زیبایی دارای امکانات و خصوصیات فوق العاده ای می باشد. تلویزیون سونی65A8Gبا تکنولوژی اولد و صفحه نمایش4K به همراه موتور پردازشگر تصویرX1™ Ultimate تصاویری فوق العاده خلق خواهد کرد.

(0) نظر
X