automn

اخبار مشاغل خانگي ايران

automnRight
social
#

اخبار مشاغل خانگي ايران

آشنایی با قیمت کولر گازی ال جی نکست تایتان ۲۴۰۰۰ در بازار ایران

دوشنبه بیست و یکم 7 1399

کولر گازی 24000 ال جی در انواع مختلفی تولید می‌شود. این روزها و با فرارسیدن فصل گرما و بالا رفتن درجه حرارت هوا، همه ما به دنبال هوایی خنک و دل چسب هستیم تا جان و روح خود را با آن جلا بدهیم. کولر گازی هایی مختلفی با برندهای متفاوت ساخته شده اند که امکان بهره مندی از هوای مطبوع را برای کاربران فراهم می کند. در این بین سیستم های تهویه ال جی، با توجه به دو کارکردی بودن، یعنی توانایی تولید هوای گرم و هوای سرد را دارد انتخاب مناسبی برای کاربران می باشد. شرکت ال جی مدل های گوناگون سیستم تهویه را با ظرفیت های مختلف برای کاربران طراحی و تولید کرده است.


کولرهای گازی ۲۴۰۰۰ ال جی


کولر گازی 24000 ال جی ویژگی های مختلفی دارد، تهویه مطبوع و مناسبی دارد، می تواند هوای گرم را به سرعت با هوای سرد تعویض کند و تا مدت ها هوا را خنک نگه دارد. مصرف انرژی پایین دارد و جزو کم مصرف ترین ها می باشد. فرکانس و صدای ناچیزی تولید می کند که مزاحمتی ندارد. قدرت و طول عمر موتور این مدل بالا است، گازی که برای خنک کردن استفاده می شود گاز R32 است که توانایی تحمل هوای گرم را دارد. موتور این مدل می تواند آماده به کار باشد یعنی با دور پایین کار کند ولی خاموش نمی شود و با فشردن دکمه پاور موتور سرعت می گیرد.


دکمه ای برای تنظیم آمپر مصرفی دارد تا آمپر دلخواه تنظیم را کنید، کمپدسور می تواند با افت ولتاژ برق شهری هم چنان به کار خود ادامه می دهد، مجهز به سیستم رطوبت زدای هوشمند می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کولر گازی  24000 ال جی در ادامه مقاله با همراه باشید.


کولر گازی ۲۴۰۰۰ اینورتر نکست پلاس II ال جی


این مدل بسیار کم مصرف می باشد به طوری که مصرف انرژی را تا ۷۳% کاهش می دهد و دارای رده انرژی A می باشد که نشان از کم مصرف بودنش می دهد.

مجهز به سیستم پیشرفته اسکن هوشمند می باشد، این سیستم تعداد افراد را بررسی می کند و براساس تعداد افراد سرمایش محیط را افزایش یا کاهش می دهد.


کولرهای گازی اینورتر ال جی جزو کم مصرف ترین مدل های سیستم تهویه میی باشد که یکی از علل اصلی کم مصرف بودن این مدل ها مجهز بودن به سیستم اینور تر است که با جلوگیری از روشن شدن یا خاموش شدن مکرر دستگاه در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.


کولر گازی دیواری اینورتر نکست تایتان ال جی


به سبب داشتن کمپرسور چرخان کم مصرف است و دارای دکمه عملکرد کنترل انرژی در همین راستا می باشد.


کولر گازی دیواری اینورتر نکست فایتینگ ال جی


نوع کمپرسور این مدل چرخان است که به همراه اینورتری که دارد در مصرف انرژی فوق العاده صرفه جویی می کند. فرکانس تولیدی موتور را بسته به تعداد افراد و محیط محدود کرده که کمک به مصرف انرژی می نماید.


کولر گازی ۲۴۰۰۰ ال جی اینورتر مدل AMP_24K


این مدل از سیستم تهویه ال جی دارای هر دو کارکرد سرمایشی و گرمایشی می باشد و به جهت داشتن اینور تر مصرف انرژی پایینی دارد.


کولر گازی ۲۴۰۰۰ ال جی اینور تر مدل BSUW246K3B0


این مدل هم دارای اینورتر و هر دو کارکرد سرمایشی و گرمایشی می باشد.


کولر گازی ۲۴۰۰۰ ال جی اینورتر مدل TGC12


این مدل فقط هوای سرد را تولید می کند که مناسب فصل تابستان است و دارای اینورتر است که مصرف انرژی را کاهش می دهد.


کولرهای گازی ال جی دارای طراحی ها و شکل های زیبا، جذاب و منحصر به فرد است. مدل های گوناگون این سیستم تهویه هر کدام، دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد می باشد که به معرفی برخی از آنان پرداختیم. این ویژگی های متعدد باعث شده تا زمینه وسیعی برای کاربران برای انتخاب و تهیه محصول فراهم شود. با توجه به کم مصرف بودن مدل های کولر گازی ال جی و نیز دارا بودن توانایی هر دو هوای سرد و گرم در یک پکیج، می توانید با خرید یک محصول با قیمت مناسب در تمام طول سال از هوایی مناسب، مطبوع و پاکیزه، بدون دغدغه پرداخت هزینه های بالا، از این هوای پاکیزه و سالن به همراه اعضای خانواده، همکاران یا دوستان لذت ببرید.


خوشبختانه محصولات ال جی به سبب کیفیت بالای محصولات، کم مصرف بودن و نیز قیمت مناسبش توانسته جای خود را در میان کاربران پیدا کند و طرفداران بسیاری داشته باشد.


مشخصات تماس تاپ فروش

آدرس فروشگاه: ایران، استان کردستان، شهر بانه

همراه مدیریت: 09170840644

 

منابع استفاده شده:


https://coolernew.com/product/lg-dc-inverter-24000/


https://www.submarino.com.br/busca/ar-condicionado-lg-inverter-24000-btus

(0) نظر
X