automn

اخبار مشاغل خانگي ايران

automnRight
social
#

اخبار مشاغل خانگي ايران

توصیه به استفاده از ترمووود

چهارشنبه یازدهم 10 1398

ترمووود کرج


عدم توصیه به استفاده از ابعاد ترمووود ۲۶ میلی متری در نمای چوبی به همین جهت برای کسانی که به دنبال تهیه ی ترموود در اصفهان هستند این مقاله گرد آوری شده است.

جهت اطلاع از آخرین اخبار، مقالات، فیلم های آموزشی، محصولات و برندهای صنعت کفپوش در خبرنامه شیدارک عضو شویدعملیات گرمادهی، ساختار شیمیایی چوب و بالطبع خواص آن را تغییر می دهدمعماری اصیل ایرانی از دیرباز با چوب آمیخته شده است. چوب به تنهایی خواص فیزیکی عجیبی دارد که در ادامه بررسی می کنیم. اما قبل از بررسی این محصولات بهتر است چند نمونه از معماری اصیل ابرانی با چوب را مشاهده کنید:




درب خاص بار هنسی با درب های با شکل لوور به زیبایی آن چند برابر افزوده است. شما می توانید سفارش خود را در مورد درب به هرگونه که سلیقه شماست تغییر دهیداین استانداردها شامل میزان دمای وارد شده به چوب، روند افزایش و کاهش دما و طول مدت دما دهی می باشد.

مشاهده نظرات نظر شما در انتظار بررسی است و پس از تایید مدیریت در سایت نمایش داده میشودترمو وود در ابعاد ذکر شده عدد اول ضخامت و عدد دوم عرض چوب ترمو محسوب می شود . طول ترموها متفاوت است . از سه ترمووود متر دارد تا چهار و پنج و بیشتربعد از گروه چوب های با ضخامت ۱۶ میلی متر که غالبا با عرض ۹۰ سانتی متر عرضه می شود، نوبت به گروه بعدی یعنی ضخامت ۱۹ یا ۲۰ میلی متر ها می رسد.

غالبا ضخامت ۱۶ میلی متر با عرض ۹۰ یا ۹۲ میلی متر عرضه می شود،زیرا اولا نسبت ضخامت به عرض نمی تواند زیاد باشد،ثانیا با ضخامت حداقل ۱۶ میلی متر پهنای بیشتر از ۱۰ سانتیمتر ممکن است دچار خم شدن چوب یا اصطلاحا کاسه شدن آن گرددیراق آلات کابینت یراق آلات نرده و پله ماشین آلات وتجهیزات کارگاهی

۷-فاصله آکس به آکس چوب زیر سازی در نمای ساختمان باید شصت سانتی متر و

ترمووود


چوب های با عرض بیشتر مانند ابعاد ترمووود ۱۴۰*۲۶ تمایل بیشتری نسبت به ابعاد ترمووود ۹۲*۲۶ یا ۱۱۷*۲۶ به کاسه شدن یا اصطلاحا تاب برداشتن دارند.

بتن و فراورده های بتنی اجرای سازه بتنی افزودنی های بتن آب بند بتن ترمیم کننده بتن دیرگیر کننده بتن روان کننده بتن زودگیر کننده بتن ضد یخ بتن گروت بتن میکرو سیلیس بتن واتر استاپ هوازی بتن بتن فرآورده های بتن

روش اصلاح حرارتی را روی گونه های مختلفی از چوب ها می توان اجرا کرد ولی باید با توجه به جنس و ظرفیت

از این مورد نیز می توان به عنوان یکی از مهم ترین ویژگی های کلیدی ترموود یاد نمود. در هنگامی که الوارهای چوبی تحت فرآیند عمل آوری ترمو واقع می گردند، مواد مضر و یا رزین آن همانند فرمالدهیدها حذف می شود.

فرآیند ترمو چوب برای انواع گونه های سوزنی و پهن برگ مناسب بوده و تنها لازم است برای هر گونه خاص تنظیمات مناسب در سیستم اعمال گردد.

باید سیزده اصل کلی و عمومی را بعنوان روش نصب زیر سازی چوب نما و چوب ترمو رعایت کرد که در این مقاله به تفصیل توضیح و تشریح خواهد شد.

این استانداردها شامل میزان دمای وارد شده به چوب، روند افزایش و کاهش دما و طول مدت دما دهی می باشد.

نصب این محصول آسان است و کندن و انتقال آن به محیطی دیگر امکانپذیر می‌باشد و برای مکانهای قوس دار می توان در آن پارس ترمو وود برش هلالی ایجاد کرد .

کف سازی کف کاذب کفپوش pvc کفپوش اپکسی کفپوش بتنی و واش بتن کفپوش پلی یورتان کفپوش صنعتی موزاییک موکت

درب آلومینیوم درب حیاط درب داخلی و چوبی درب ضد حریق درب ضد سرقت درب کشویی درب لابی درب و کرکره اتوماتیک درب ورودی ، درب ساختمان

بعد از گروه چوب های با ضخامت ۱۶ میلی متر که غالبا با عرض ۹۰ سانتی متر عرضه می شود، نوبت به گروه بعدی یعنی ضخامت ۱۹ یا ۲۰ میلی متر ها می رسد.

۱۰-برای نصب زیر سازی چوب ترمو به سیمان باید از پیچ های استیل یا گالوانیزه و رول پلاک

هر تغییری که در محیط داخلی و خارجی وجود دارد به دو دسته زیر تقسیم می شوند:

گروه تخصصی کفپوش شیدارک، با بهره گیری از مجموعه از مهندسین فنی، دارای دانش و تجربه سالها فعالیت در صنعت ساختمان، با هدف برآورده ساختن تمامی نیازهای کفپوش و ارائه بانک اطلاعاتی جامع در حال فعالیت می باشد.

(0) نظر
X